Het team van Tastov stelt alles in het werk u naar tevredenheid van dienst te zijn. Ondanks dat kan het zijn dat u niet (helemaal) tevreden bent over het door u bestelde product of de producten, onze klantenservice of anderszins. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen, zodat wij samen met u tot een voor u passende oplossing kunnen komen. 

Wij verzoeken u de klacht zo volledig en duidelijk mogelijk aan ons aan te geven. 

U kunt ons op de onderstaande manieren bereiken:

  Bellen op werkdagen tussen 11.00 en 17.00 uur op +31 (0)36 879 51 98,

  Een bericht sturen via e-mail, contact@tastov.nl,

  Een bericht sturen via het contactformulier op de website, http://www.tastov.nl/nl/contact-opnemen

Nadat u contact met ons heeft opgenomen, zullen wij uw klacht zo spoedig in behandeling nemen, echter niet later dan 14 dagen na ontvangst. Wenst u telefonisch gecontacteerd te worden, dan verzoeken wij u uw telefoonnummer aan ons door te geven. Indien een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, zullen wij u een indicatie geven wanneer u meer informatie kunt verwachten.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/.

Onze vermelding op sys.keurmerk.info

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Demo Opties

Selecteer Themakleur
Selecteer Menu
Selecteer Product Effecten
Selecteer Layout Stijl
Selecteer Afbeelding Body

Achtergrond is alleen van toepassing op omkaderde, ingelijste, afgeronde lay-out